Kızlar merhaba bebeğim inşallah aralıkta doğacak. Şuan ne almalıyım sizce? Aldığım şeyler hangi bedende ve kalınlığı ne olmalı? Şuan yazlık kıyafetler olduğu için 6 ile 12 ay arası yazlık kıyafet alsam mı? Ayrıca çocuklara haziranda yani 6 aylıkken yazlık giydirilir mi? (Bulunduğum ilin yaz sıcaklığı 40 derece filan)