gokcen_parlak007 Bugun 2li rakamlara düştük ilk gebeligim doğuma son 99 . Ama korktuğum birkaç husus bazen uykumdan bile ediyo beni 🤣 Sanki dogum başlasa da suyum gelsede Nisan gelsene anlamiyicakmisim gibi doğumun başladığını belirten ilk şey nedir kafamda deli sorular 🤣
Yeni474747 gokcen_parlak007 Baya anlaşılıyor bende öyle derdim. Sancı geldi önce. Belime ağrı girdi önce dedim ki bugün yoruldum o yüzden oluyor sonrs bir baktım 6 dk da bir geliyor düzenli ve şiddeti artıyor koştur koştur hastaneye çıktık yolds suyum geldi
gokcen_parlak007 Sdtcnts bi yakınım sanci çekmiş ama farkında bile olmamış cok şaşırmıştım bu dogum hurafelere beni bitiriyor zaten😁
Surprizbebegim Yeni474747 ben 39+4 üm klozette oturunca bir ağri giriyor kasıklarıma 2-3 dakika zor oturuyorum dogum belirtisimi buda sizce?
gokcen_parlak007 Yeni474747 sanci baya siklasinca gitmişsiniz galiba 6 dakika da bir sancidan kac saat sonra dünyaya geldi bebeğiniz
Yeni474747 Sdtcnts Sanırım eve5 ama benim suyumun tamamı gelmemiş kesem delikmis çünkü altim ıslaktı sadece. Benim hatırladığım ilk 4 cm olana kadar 2.5 saati çok güzel karşıladım ama sonra ne oldu bilmiyorum kafayı yemek üzereydim. Açılma oldukça mi artık zorlastikcA mi bilmiyorum sancılarım şiddetlendi
Yeni474747 Surprizbebegim Bende 39+4te doğum yaptım 😌 kısa süreli ağri ve sancılar doğumla alakalı değil bence. Ben belimin ağrısını bile ciddiye almamıştım hastaneden eve geldim temizlik yaptım ondan herhalde dedim birde baktım 1 saat boyunca ağrıdı o şekilde anladım. İnsan sona yaklaşınca her ağrıdan nem aliyir ama en güzeli kafa yormamak o istediği zamanda geliyor zaten :)
Surprizbebegim Yeni474747 Aslında benim 2.gebeliyim amma ikiside o kadar farkli olduki 9 ay boyunca onun icin bebek kanala mi girdi dogummu yaklaştı. Anlamaıyorum bi turlu.Oğlumda 9 ay herşey mukemmel gecti 40+0 haftada gece sancim girdi duzenli oyle gittim hastaneye ..ama bu kız var ya bu kız 9 ay beni ne hallere soktu ayak şişmesinimi desem böbrek ağrısımı kramplarmı her şey yaşadım)) dunden beri klozette oturmama da izin vermiyor hanimefendi
baby_mama Regl olacak gibi ağrılarım vardı ama doğum sancısı olduğunu anlamadım. Suyum gelince doğum başladığını anladım. Su anlaşılmayacak gibi değil baya baya akıyor çeşme gibi, beni uykumdan uyandırdı o derece rahatsız edici.
gokcen_parlak007 baby_mama sudan için tutamazsın zaten diyorlar fakat bazılarında da sızıntı oluyormuş sadece 🤔
gokcen_parlak007 Surprizbebegim her hamilelik daralıyor diye buna diyorlar demek ki iste Allah doğumda kolaylık versin insallahh😇
Sdtcnts gokcen_parlak007 keşke valla pırt diye gelse 😂ama öyle değildir elbet 4 5 saat acı çekeriz gibi 😑
baby_mama gokcen_parlak007 benim de tamamen gelmemişti ama ılık ılık istemsiz şekilde akıyor, az da olsa anlaşılır bence.
gokcen_parlak007 Şimdiye kadar dogumu hiç düşünmemeye çalıştım ama artık takıntılı bi şekilde dogumu düşünüyorum Rabbım hepimize dogum kolaylığı versin😆
Sdtcnts gokcen_parlak007 valla bununla ilgili post açmıştım burda anlattılar orda ama bazıları çok korkunçtu😰😅
Yeni474747 gokcen_parlak007 sancıyi farkettigimde 10 dj da bir di yarim saat içinde 6 dk da bir oldu ne olduğunu anlamadan doktoru aradık hastaneye gidin hemen dedi. 6 saat içinde doğdu 😌