Kızlar günaydın. 6+6 hamileyim. Dört beş gündür uykusuzluk çekiyorum geceleri uykum olsa da uyuyamıyorum. Ya bacaklarım ağrıyor ya huzursuzluk basıyor. Sabahları da erkenden ayağa dikiliyorum ve çok midem bulanıyor. Benim gibi olan var mı, tahmini ne zaman geçer ya? 🥴🥴