aylul0 -34 ben özel kliniğe gidiyorum, kendi doktorum ile anlaşmalılar normal 2700 sezaryen 3000 ama belki bizim doktora özel fiyattır bilmiyorum onu 🤷🏻♀️
uraluygar -34 ben 13 gun once orda dogum yaptim. ozel klinige gidiyordum doktorumun orayla anlasmasi vardı. 3000 tl ye sezeryan dogum yaptim