Latifemrullah Selam kızlar 40+2 deyiz ve hala bi Doğum belirtisi yok🤔 Eğer bu haftada doğmazsa 14ünde doktora gidicez takviye vericekler sanırım🙄 sizde durumlar nelerdi sizler ben kadar beklediniz pamuklara kavuşmak için ❤️👀 şahsen benim artık sabrım kalmadı😔😒
Mervezcanen Latifemrullah Bizimde ayni 40+0iz suan itibariyle ve hic bir belirti yok bende cok yoruldum ve dusunmek daha cok yoruyor insani ne zaman olcak nasil olcak derken uyku girmiyor gozume ☺️
Latifemrullah Mervezcanen aynen canım ya kendimi daha çocuk doğmadan uykusuz ve yorgun hissediyorum 🙈
ilkgebelik Latifemrullah kızlar erken gelir derler bu programdaki anneler bu tezi çürüttü sanırım bizimki de 40 ı doldurur inşaAllah 😂🙏
Ilahe Ayni durumdayiz canim 40+2 Bu gun dun adet arisi gibi biraz hafif ari oldu kecdi her gun biraz biraz oluyorda tık yok bu gunude beklemek istiyorum sonradan doktorumla konusucam bakalim ne onerir birde kizlar sizdemi benim gibi sol tarafa uzandigimda bir ari gelir bana ic orqanlarim yerinden cikiyor san ki amma sag tarafda boyle bi wey olmuyir rahatim yani
Latifemrullah Ilahe bizim doktorumuz süre verdi işte o sürenin dolmasına son 5 qün sonrası ne olur bilemiyorum 🤷🏻♀️
gzbrtk 40 haftaya gelince endişelenmeyin doğum haftaları 38-42 arasıdır. Dr. 42 yi doldurunca hala gelmediyse doğumu başlatır hurma yiyin günde Bi kaç tane bebişler gelişimini tamamlayıp kendini hazır hissedince ben geliyorum diyecektir size 😍
icll gzbrtk 42 yi bekleyen doktor var mı gerçekten? Bende 40+3 üm 40+5 i geçirmek istemiyor doktorum. Suni vermeyi düşünüyor, ben pek istemesemde.. Bakalım ne olacak
Albertos Kızlar alakasız olacak ama bi sorum olcak size ben 11+2 haftalık hamileyim ikili test yapmadım ne zaman yapmam lazım bilginiz varmı 🙄
ilkgebelik Albertos 11. Haftadan itibaren yapılıyor sanırım 13 mü 14 mü ne son ben yaptırmadım o yüzden pek bilgim yok internette bir bak istersen 😇
Civcivimm Albertos 12. Haftada yapılıyo yani doktorun kendi söylüyo zaten sana ama ben yaptırmadım sonuçta herhangi bir problem çıksa hem morelim bozulcak hamileliğimi düzgün yaşayamıycam hemde bi problem çıksa bile bebeğimin canına kıyıcak değilim sonuçta
Kekmez Albertos git başka yerde konu aç burası yeri mi şimdi konu başka bir konu 12. Haftada gider yaparsın