Sukran- 40 haftalık olduk bakalm doktorumuz ne diyecek geçen hafta plesentam yaşlanmaya başlamıştı dogum belirtilerimde yok merakla bekliyorum neler olacağını
snglysl Sukran- belirsizlik o kadar kötü ki. Bugün sabah olmak bilmedi. Bende gideceğim , bebeğim geceden beri kendini kasıp duruyor. Ağrım var ama belli bir düzeni yok. Nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️
esmerella_06 Sukran- aynı durum benimde öyle Perşembe suniyle doğumum olacak sizede büyük ihtimal öyle yaparlar hazırlıklı gidin 😊
Sukran- esmerella_06 inşallah doktor bana Perşembe sabah yatış verdi suni değil ama rahim açıcı ilaç verilecekmiş o sekilde acilmam olucakmis ve kendi sancilarim gelecekmiş umarim öyle olur 😅😂