Merhaba güzel anneler. Biz oğluşumla 38. Haftaya girdik hatta 39 dan gün aldık diyebiliriz. Kısmetse 23_24 temmuzda sezeryan gözüküyor. Tabi öncesi pat diye gelirse bilemem. Nasıl geçiyor günleriniz? Ağrınız var mı?. Benim vajina kemiklerim acıyor. Sağdan sola dönerken yürürken falan baya baskı hissediyorum sizde durumlar nasıl? 😌🤰🏼