Kızlar nasılsınız? Ağrınız sancınız var mı? Bebişler nasıl? Annelik nasıl gidiyor alıştınız mı bebişlere? Ben iki dakika bakmayayım özlüyorum hemen ❤️
Benim doğum yaptığım hastanede benimle birlikte doğuma giren 4 annemiz daha vardı 😍 annem dedi bugün bütün Trabzon doğuruyor galiba 😅🤣