Ilk yurume ve sonrasindaki yurume cok cok onemli.. ben sezeryandan bi kac saat sonra hemsirelerin soylemesiyle yurudum.sonra her saat kalkip yuruyeceksin dediler ilk yuruyusler cok agriliydi 2 büklüm ama 2 güne gecti .suan 1 haftaligiz her isimi kendim.halledebiliyorum tuvalete basindan beri kendim gittim sadece ic camasiri degistirmek egilmek filan onlari ilk gunler yapamiyosun insallah cok kolay gecer sizin de🙏🙏🙏