merri07 Merhabalar, 50 gram şeker yükleme testine sabah ilk aç karnına mı gittiniz? Ben kahvaltı yapıp gittim 146 çıktı, o şekerli suyu içip 1 saat bekledikten sonra. Sonra hangi testi yaptılar?
Duygu_aslann merri07 en az 8 saat aclik sonucu gidilir once aclik kan sekeri icin kan verilir sonra 50 mg glikozu icip aradan bir saar gecince tokluk ölculur. Tekrardan yaptırmanız gerekiyor
Gkc92 merri07 gece 12 den sonrw bir şey yemiyorsunuz. Kadın doğuma gidiyorsunuz Aç karnına kan tahlili isteyecek veriyorsunuz ve 50 ya da 75 lik maçlık önerdiyse kan verdikten sonra içip bi saat bekleyip tekrar kan veriyorsunuz i. Bi sorun çıkarsa 75 lik bakıyorlar üç defa kan alıyorlar böyle
Didem_678 merri07 Ben yaptırdım o şekilde geç kalmıştım kahvaltı etmiştim suyu içiyorsun bir saat sonra kan alıyorlar benimkide yüksekmiş kaç bilmiyorum da tel ögrenmiştim zaten içerken cok rahstsız olmuştum anlamıştım
Esraali merri07 dr ac karnına gel demedi mi bende 50 mg yaptırdım ama geceden bişi yemeden gittim 126 cıktı
Fnddd Kahvaltı yapıp gittiysen açlık yanlış zaten, bence tekrarla çünkü tokluk için de yiyip içip kan vermiyorsun aç kan alındıktan sonra glikozu içip kan verip tekrar bir saat bekleyip tekrar kan veriyorsun 3 kez toplamda
merri07 Fnddd Duygu_aslann açlık kan şekerine bakmadılar. Kahvaltı yapıp gittim ve 2 dilim esmer ekmek yedim😞 Sadece o 50 gram şekerli suyu içtikten 1 saat sonra kan aldılar. Bir kez yani… ben yurtdışında yaşıyorum. Türkiyede 50 gramlık olan teste de mi aç karnına gidiliyor? Bu testi geçemediğim için 2. Testte, aç karnına kan alıcaklarmış ilk önce sonra 75 gramlık şekerli suyu içtikten sonra 1 saat ara ile 2 defa kan alıcaklarmış.
zehranurr Fnddd hayır yanlış biliyorsunuz. Bende tok karna 1 saatlik verdim sadece ve 125 çıktı. Arkadaşın şekerinde sorun var yani. Yapılan testte sorun yok. Araştırabilirsiniz 50 gr test bu şekilde de yapılıyor
Garfield06 Fnddd bunu bende hemsireye sormuştum. Kahvalti yaptim gittim. Aclık dedigi glikoz yüklemesinden önceki tokluksa glikoz tukettikten sonraki dedi karninin ac tok olmasi onemli degil
zehranurr ratatosk 50 gr yükleme aç tok fark etmiyor ki canım. Doktor nasıl isterse öyle yaptırıyor. Ben tok karna yaptırdım mesela şekerim çıkmadı
DDG Ben de bunu başka bir ilde yaptırmak durumunda kalacağım, ondan emin olamadım, kadın doğumamı gitmek gerekiyor yoksa başka yerden mi randevu almak lazım
Gkc92 zehranurr tok karnına şeker yüklemesi yapılmıyor. Yanlış yönlendirmeyin isterseniz normal şekere bakılır sadece aç tok fark etmeyen odur yükleme değil. Eşim hekim
Gkc92 zehranurr öyle bir şey olsa geceden beni aç bırakmazdı arkadaşı kadın doğum uzmanı geceden bir şey yemememi söyledi
ratatosk zehranurr aç olmadan açlık şekerine nasıl bakılacak ki önce açlık şekerine bakıyorlar sonra gazozu içirip 1 saat sonra tekrar bakıyorlar. En azından benim ve çevremdekilerin böyle oldu
Askiletotomsu zehranurr hayır farkediyor Bana aç geleceksin dendi hem sağlık ocağından hem ozeldeki doktorumdan
zehranurr ratatosk açlık şekerine bakılmıyor zaten. Sadece 1 saatlik yapılıyor oda aç tok fark etmeden şekerli suyu içip 1 saat bekleyip öyle kan veriliyor. Aynı arkadaşa yapılan testi yaptırdım ve 125 çıktı. Benimde başta garibime gitmişti burada yazdım bi kaç arkadaşa daha öyle yapılmış, internettende baktım bu şekilde de yapılıyormuş.
ratatosk zehranurr valla beni sıkı sıkı tembihlediler aç gel diye önce açlığa baktılar. Glukoz u içtikten sonra da yine aç ve susuz beklettiler
Deletedmom23234 merri07 50 Gr şeker yüklemesine aç gittim. Gelmeden bir gün önce gece 12′den sonra hiçbir şey yiyip içmedim doktorum özellikle uyardı 🙏🏻 Doktorunuz aç veya tok gelmeniz ile ilgili birşey söylemedi mi
Basak41 merri07 Bende daha dün yaptırdım şeker yüklemesi aç karnına gittim önce kan aldılar açlık şekerine bakamk için daha sonra verdikleri gazozu içtim 1 saat boyunca hiç bişey yiyip içme tekrar kan alıcaz dediler 1 saat te öyle aç bekledim . Sonra tkerar kan aldılar .Açlık 84 tokluk 135 çıktı
Dilekcnkn merri07 Aç karnına gittim glukozu içtim 1 saat bekledim 134 çıktı benim 1 kez verdim kan sen neden tok gittin ki 🤷♀️