Dilaam. 2 ay önce sezeryan oldum bende. İç çamaşarının altında kalınıyor dikişler kadınlar denize havuza girince izler görünmesin diye aşağıdan yapıyolr görünmüyor. İze gelincde biraz kalıyor o da rahatszlk vermiyor estetik dikiş oluyor iyi bakıp koruyup dikişini şişirip iltihaplandrmazsan hiç bişey olmuyor canım. Gönlünde hangisi varsa hayırlısıyla o olsn inşaAllah 🙏🙏