Arkadaşlar 11 temmuzda doğum yaptım ama sanki doğumu yeni yapıcakmışım gibi o kadar ağrım var ki 2 gündür tıpkı doğum sancısı gibi ölücem ölücem diyorum dizlerim titriyor ağrıdan uykudan uyanıyorum napıcam ya normal midir bu ebe rahim toparlanıyor falan dedi ama bu kadar mı acı olur canım çok acıyor iki gebelikte böyle birşey yaşamadım yaşadıysam da bu kadar şiddetli değildi lütfen yardımm :(((