Kader63ismail Bihitta 40+6 benimkide gelmeye niyeti yok kizlarda var sorun demek ki oglum hemen olmustu
Smysmysmy Bihitta ben de bugün 40+3 oldum. Hala belirti de yok. Suyu falan da iyiymiş bekliyoruz oğlanı. Karnın aşağı düşer demişlerdi benim hala tepede 🥲😅
Busra333 Bihitta Bihitta genelde hep 38 de falan okuyor diyorlar ya ama o sezeryanda oluyor gerçi offf ilk hamileliğim bilgim yok 🤣😄 sizin ki masaşşah gelmeye niyeti yok gibi
Bihitta Busra333 aynen benimde ilk, sabahlara kdr nette araştırıyorum 😂 erken gelebilir ama 36/37den sonra normal diye biliyorum en geç 42 😊 bu hafta artık mecbur suni sancıyla doğumu başlatacaklar.
Bihitta Kader63ismail çok fazla kafaya takıp beklediğimiz için mi bilmem, etraftakilerde hep genelde erkek bebekler geç gelir diyo iyice çıldırıyorum
Kader63ismail Bihitta ablamda oyle soyluyor com kafaya takma elbet gelicek dio ama uyuyamiyorum bile yeterince korku var zaten gelmedigi hergun daha cok stresleniyorum esim ozele gondermiyo devlet 41 olan cocuga 38 dio ozele soruyom 41 dio gelde kafaya takma
Bihitta Smysmysmy benimde, ama yarın balon takacaklar doğum cuma günü inşallah😇 dualarınızı bekliyoruz dualarımız sizinle hamiş anneler🌹