SevimnurBaaran Kızlar 3 yaşında oğlum var. 2. Cocuk istiyoruz. Ovulasyon testi kullanıyorum 2 aydır. En son bat 31 mayıs. 7 temmuzda adet bitti. Ve hemen ovulasyon testi yapmaya başladım 12 13 haziran yumurtlama gördüm 14 haziran çatlama. O günleri degerlendirdik ancak 26 haziran ve 27 haziranda tekrar öylesine ovuslayon testi yaptığımda yine pozitif gördüm. Galiba nadir olan bir şey yaşadım ve 2 kere yumurtlama oldu. Dün ve bugün akşam adet gecikmesinden 2 gün sonra ovulasyon testi yaptım bu şekil çıktı. https://www.hizliresim.com/2h50tua sizce gebelik var mı? Ovulasyonla gebelik öğrenenler yazabilir mi? Yarın gebelik testi yapmayı düşünüyorum
esrvl SevimnurBaaran bende ovulasyonla öğrendim benim ki eşit koyuluktaydı sizin daha koyu bence gebelik var.
Meryemce92 SevimnurBaaran var gibi görünüyor çünkü benimde ovulasyon testim böyleydi hamileyken 😊 inşallah hamilesindir
Mp0316 Oncelikle iyi aksamlar sizi heveslendirmek istemem ama ovulasyonla hamilegini bu sekilde ogrenen cok kisi var ve sizin testiniz tam onlar gibi elinizde varsa bir gebelik testi yapin cunku muhtemelen hamilesiniz (insallah)
SevimnurBaaran Mp0316 elimde test yok maalesef yoksa çoktan yapmistim. İnşallah öyledir çok istiyoruz. Aslında belitilerimde var ama psikolojik mi diye düşünüyorum
Mp0316 SevimnurBaaran bir bakin isterseniz ovulasyonla gebelik öğrenenlere sizin testlerinizle ayni sekilde öğrenmişler Allah gonlunuze gore versin insallah. Bir de belirtileriniz neydi acaba bende test yapmak icin regl bekliyorum da cok yogun beyaz akintim var afedersiniz ve cok hafif kasik agrim
SevimnurBaaran Mp0316 inşallah canım Allah isteyen herkese nasip etsin. Belirtileri olarak gogus hassasiyeti aşırı halsizlik kramp falan var
Semanurozgan SevimnurBaaran Bende adetim gecikince yapmıştım iki çizgide kıpkırmızı çıkmıştı ama ben yanlıştır dedim meğerse gerçekten hamileymisim
SevimnurBaaran SevimnurBaaran @Mp0316 @esrvl Dilarabozdemir momof3 Aykem Semanurozgan gebelik testi yaptım kızlar hamileyim çok şükür 🥰 https://www.hizliresim.com/9qi7kgu