Celiklibusee Kızlar afedersiniz yediklerim agzıma geliyor öksürerek uykumdan uyanıp istifra ediyorum çok geç de yemek yemiyorum ama bilemedim, var mı bu durumu yaşayan? Önerileriniz neler? 30 haftalığım bu arada
Gul-42 Celiklibusee 3. Trimester 1. Trimester gıbı olurmuş bende yenı gırdım yıne yanmalar bulantılar basladı 28 haftalıgım
Fersah Celiklibusee beni de reflü mahvetti. 🤕🤒😔 Ne olucak böyle nasıl dayanıcam bilmiyorum. Üstelik yatamıyorum da ne tarafa dönsem o tarafım ağrıyor. 😔
Pirincveannesi Celiklibusee bende 33+1 haftalığım dün gece miğde yanmasından yatamadım afedersiniz istifra ettimki hamileliğimin başından beri hiç olmamıştı dün resmen burnumdan çıktı yani daha yeni toparladım
Celiklibusee Gul-42 benim gebeliğin ilk haftalarında başladı mide yanmalarım hala çekiyorum allah yardımcımız olsun ya
Celiklibusee Fersah acaba bir ilaç vs verebiliyorlar mı reflü için? Bilginiz var mıı? Allah hepimize yardım etsin valla ya ne zormus annelik🥲
Fersah Celiklibusee amin 🙏 evet şurup verdi doktorum. Rennie duo. İyi geliyor gerçekten. Ama hergün aynı şeyi yaşamak yorucu 😔
Celiklibusee es_aybala yanma için talcid kullanıyorum ben de ama bu reflü için bir çözüm var mı acaba
es_aybala Celiklibusee eskiden reflü için kullandığım ilaçlar vardı ama hatırlamıyorum şimdi. Annem gaviscon kullanıyor sanırım onda da reflü var
es_aybala Celiklibusee kesin çözümü yok sanırım çünkü her sabah aç karnına mide koruyucu kullanması gerekiyordu
Celiklibusee Pirincveannesi az önce aynısını yaşadım ben de sonrasında ağzımda oluşan tat da cabası 😞 soda içiyorum şuan
es_aybala Celiklibusee talcid iyi gelmiyorsa eğer rennie duo yu deneyebilirsin şimdilik mecbur böyle idare edicez
Pirincveannesi es_aybala ay hiç sorma brn bide öyle lök diye çıkartamadığım için kendimi kasıyorum dün maalesef kastum mesela bebeğin hareketi azaldı yordum galiba onuda çok korktum ama çok şükğr ki düzeldi sonradan şimdi yine kıpır kıpır