depsizoo Acildekiler 40. Haftadan sonra normal doğum zamanı oluyo diyo öbür taraftakiler 37-38 diyolar ikiside aynı bölümü okumuyomu mübarek 😂 birde göbek deliği neden baloncuk gibi oluyo
3MelekAnnesi3 depsizoo devlette 41 42 ye kadar sorun yoksa bekletiyolar özelde genelde 37 38 den sonra alma taraftarı gibi oluyolar geneli için konusmuyorum ama gözlemlediğim kadarıyla hep öyle oluyor
ebru23 depsizoo ya aslinda soyle 38 .haftada artik bebek ciger gelisimini tamamlayip disariya adapte olabiliyo ama 40 hafta bosuna degil erken dogum olmadikta 40 hafta bebegin anne karninda kalmasi normal bir durum
akgunbirsen depsizoo ilk defa duydum valla. Normalde 40′dan sonra kaka yeme tehlikesine karşılık sezaryen bile olabiliyor. 😄
depsizoo akgunbirsen He işte bende acildeki niye öyle dedi acaba didim işte hayır yani okurkende farklı bölüm okumuyolar ya
akgunbirsen depsizoo ön yargılı olmak istemiyorum ama bu acilde ki doktorların çok donanımlı olduğunu sanmıyorum. Vardır elbet çok iyileri ama geneli pek böyle donanımlı değil gibi.
Lulemom 40 hafta 9 ay 10 gün ediyo. 37 den sonra prematürelikten çıkıyo. O yüzden 37 den sonrası normal kabul ediliyo. 40 dan sonra kakasını yapma riski var diye çok bekletmiyolar.
depsizoo ebru23 Ben zaten biliyorum demek istediğim şey bu doktorların hepsi madem aynı bölümü okuyor neden farklı farklı söylüyolar
elfmoom depsizoo hepsi farklı konuşuyor :) özellikle yaşları aynı değilse fark varsa hiç tutmuyor dedikleri. tıp değiştikçe doktorların kabul ettikleri de değişiyor
depsizoo ebru23 Ben biliyorum. Çünki hepsi hastanede dura dura florasanın altında kala kala kafsyı yemiş dün benim bile beynim uyuştu onlar napsın 😂