Ben anlayamadım ki .. yaşımı tam olduğu gibi mi yazmalıyım yoksa yıla göre mi? Mesela Ekimde 37 tam olucak ama şimdi 36 sayılıyir çünki daha doğum günüm olmadı. Bu halde 36 mı 37 mi?
Bi de son adet tarihi mi ovulyasyon tarihi mi baz alınlyor. SAT ocak ayının sonu ovulyasyon şubata dünk geliyor.