Tugbadabak-1 Gokceninannesi1 Rabbim sağ salim kucagimizaa almayı nasip etsin inşallah. 🙂 Normal mi düşünüyorsun sezaryen mi
Gokceninannesi1 Tugbadabak-1 Amiinn inşallah hep beraber biiznillah 🤲🤗 evet Allah’ım nasip ederse normal istiyorum siz ?
Tugbadabak-1 Gokceninannesi1 İnşallah bı sıkıntimiz olmazsa normal istiyorum rabbim herkese kolay doğum nasip.etsin
Gokceninannesi1 Nehir3351 oh siz tecrubelisiniz :) bende kızımın adını nehir koymak istiyordum eşim gökçe isteyince kiramadim
Eceatesx Gokceninannesi1 ya daha dün gibi hatırlıyorum bende 99 postu açmıştım ve şuan son 28 ama sezeryan olacağım 14 gün falan var galiba 🧿😍😍😍😍 99dan sonrası su gibi geçiyor
Gokceninannesi1 Eceatesx Yaa demeyin öyle bak daha çok heyecanlandım şimdi 🤩🤩 benim an itibariyle 98 ama ben buna 90 gözüyle bakıyorum erken doğum vs olur diye 😊 ilk gebeligim ve çok heyecanlıyım 😀 sizinde çok az kalmis ilk gebelikmi sizinki de ?
Nur000 Gokceninannesi1 son 16 gün 👶 99 dan sonrası nasıl geçti hiç anlamadım doğum korkusu başladı şimdi 😁
Eceatesx Gokceninannesi1 erkek ben hastane çantamı bile hazırladım çünkü 2 haftam kaldi 😊😊😊sezeryan olacağım
Gokceninannesi1 Eceatesx Oh ne güzel herşey tam takır hazır pasamiz bekleniyor 😊 bende nasipse Eylül’de basliycam alışverişe son 1 ay kala yani 🙄
Eceatesx Gokceninannesi1 bence simdiden basla son ay agirlasigorsun çok zor oluyor ben kıyafetleri yıkamaya utulemeye annemle teyzemi çağırdım düşün yani ellerde ayaklarda ödem oluşuyor naçizane fikrim son zamana brakma