Kızlar dün gece 4.30 dan beri başlayan belimden kasıklarıma vuran ağrılar vardı çok aşırı yorulmuştum ona bağladım. Yarım saatte bir oluyor ve olduğum yerde kitleniyor kalıyordum. 2 saat önce dayanılmaz hale geldi ve 10-15 dklara düştü acile gittim nst çektiler ve düzenli sancılarım başlamış. Hemen doğumu önlemek adına ilaç başlandı falan şimdi eve geldim bir saattir rahattım tekrar başladı sabah 7 de tekrar çağırmışlardı sizce beklemeli miyim yoksa gitmeli miyim