Merhaba hanımlar… Benim 12. Haftadan beri dudak altımda kırmızı leke var şimdi 24. haftadayım hala var. Annem de burnunun üstünde çıktığını söyler doğum yapınca gidermiş. Maskeden dolayı hiç doktora sormak aklıma bile gelmedi. Sizce bu gebelik lekesi mi? Sizinde böyle lekeleriniz var mı/oldu mu?
