ESMANY canim ben aynısını yaşadım ilk gebeligimde 38. Haftada bu gebelik zehurlenmesiymis bende bilmiyordum bende fazla çıkmıştı bebegimin kalp atışları da yavaşlamıştı acil sezeryan oldum bebeğimde yeni doğan sepsis i de cıktı 1 hafta kuvezde kaldı allah yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah bebegini 💟