Mavisehir Haftalarında olanlar doğumunun ne zamn doktr ne dedi acaba bana Aralık başı dedi ama bugün 20+3 dedi sanki Kasım sonuna denk geliyor gibi bı hesap yaparmisiniz🥰🥰🥰😍😍
34Kubra Mavisehir belki gelişim olarak önde gözüküyordur bebek o yüzden hesap farklı olmuştur. Ya da doktor 40.haftaya göre değil de 41 e göre hesaplamıştır diye düşündüm.
Mavisehir Benim hesabıma görevde Kasım sonu oluyor uygulama bile 18+5gosteriyor şuan 8aralik yazıyor. 3mart adet tarihim eminim doğru ama yanlismi hesapliyorlar yoksa bebebkmi önden gidiyor anlmadim