Mrblar.38 .haftaya girdim şükürler olsun.carsamba günü kismetse sezeryan olacağım. Tansiyon yuksekliginden..Bugün hafif kahve tonlarinda sümüksu bi akıntı geldi .Aksam yine geldi sizce nedir sebebi hanımlar dogum belirtisi olabilirmi.nst cektirdim sancı yok