27 haftalığım ve 2.gebeliğim ve bacaklarımda var olan morumsu varislerin ütünde kalııınnca yeşil renk varis çıktı:/Aynısından genital bölgemdede çıktı..Bu sorunu yaşayan arkadaşlar var mı?Neler yaptınız?ilk doğumum normaldi ve buda öyle olur diye düşündm ama Normal doğumuda etkileyebileceğini söyledi doktor;/ Tabi sağlık olsun herşeyden önce de..Yaşayan war mı merak ettim