Nuraydnz Canm epidural anestezi oldum. Ameliyat ekibi çok iyiydi. Her yaptıkları işlemi anlttilar. Ben iğne vs olana kdar biraz üşüdüm baya soğuk oluyo ameliyatane. Ama iğneden sonra ayaklarından sıcaklık basliyo stn uyuşuyorsun. Azcik hissediyorsun sana dokunduklarini vs ama acı filan asla yok. Narkozun eskisiyle hafif midem bulandı bnm anestezi uzamani hemen ilgileniyo. Gayet rahattım ben. Sana tavsiyem eğer ki sezeryan olursan ameliyat sırasında başını sağa sola çok çevirme yoksa ağrı yapiyo. Ameliyat sonrasında şiddetli baş ağrısı oluyo aman yanında sade kahve götür dediler.ama sdce ameliyat esnasında sağa sola bakindigim için hafiften basım ağrıdı. Şükür sonrasında öyle şiddetli ağrı çekmedim.