Sisi Rumeysare ilk gebelik mi canım benim ilk gebeliğimde de 37. Haftada 1 cö açıklık vardı 39 a kadar öyle kaldı sonra sancı başlayınca açılmada oldu
Rumeysare Sisi ilk gebeliğim doktor 40.haftaya kadar bekliycez gibi gözüküyor dedi normal düşündüğüm için :)
Sehera1 Sisi doktorum kilo alımı bu haftadan sonra yavaşlayabilir dedi bakalım ne olacak ama şunu biliyorum ki içime sığmıyor artık karnımın yan tarafları gerilip acıyor 🤒 Beyaz çatlak oluşumu başlıyor gibi hissediyorum
DERYA6060 Merve2503 hemen olmuyo canım benim 32 den beri nst de sancım çıkıyo ama ben hissetmiyorum iğne serumlarla sancıyı durduruyoruz şuan 36 2 olduk
Nureda28 2bebekbirana bnmde dünden beri karnımın altına ağrılar giriyr ama geçiyor ayaktayken yürürken daha fazla oluyr cuma günü sezeryan olcam bnde korkuyrm doğum sancısı olur dye
Nureda28 2bebekbirana inş olmaz ya ailemde daha gelmedi yarın gelck geçer inşallah çok ağır değil hafif kramp gibi ağrı girip çıkıyr düzensiz oluyr
Eliffff3351 Merve2503 canim bende oyleydim ilk doğumumda sancim yuksekti ama hissetmiyordum.. sonra dogum olacağı zaman direk dogum sancisini hissediyorsun ve uzun sürmüyor yani benimki öyleydi günlerce saatlerce cekmedim rabbime şükür
Merve2503 Eliffff3351 çok teşekkür ederim canım bayram da falan gelir mi diye merak ediyorum da ondan sormuştum 😊