elisaoner38 evet bel ağrısı doğum belirtisi oluyor ama her bel ağrısı değil canım. Benim ilk doğumumda sırt ve bel ağrısı ile geldi hatta adet sancısı gibi kasıklarımda da ağrı vardı. doğum sancısı kendi belli ediyor düzenli periyotlarda geliyor. Yalancı sancı da ağrı yavaşlıyor ama doğum sancısında ağrılar daha kısa,sık sık, şiddeti artarak geliyor. Yalancı sancıda ağrılar bir süre sonra kesiliyor