Kızlar yarın 40 hafta oluyorum,akşam 8 gibi kasıklarımda ağrı başladı,bel ağrım falan yok ama müthiş şiddetli bir kasık ağrısı sanki tonlarca yük biniyor bi anda sonra geçiyor
bebek de içerde yamuluyor sürekli sertleşip duruyor
Kalkıp yürüdüm uzandım geçti şimdi tekrar başladı bebeğin hareketleri canımı yakmaya başladı o derece
doğum sancısı belden kasıklara yayılır diyorlar ilk gebeliğim bilmiyorum da nasıl başlar doğum
ama aşırı kasık ağrısı ve kasıklarımda basınç hissediyorum
Biraz daha bekleyip doktoruma yazacağım
Sizce yalancı sancı mı bu