Guneyinannesi1 bende yıllardır var o şeker hastalığım da yok ama ayak ateşinden bıktım çorapsız ve terliksiz gezersem ve çok ayakta kalırsam gece sabaha kadar buz torbaları ile yatıyorum sirkeli suda bekletmeyi de deneyebilirisn yada mavi buz jeller var buzluğa atıyorum ben gece ayaklarıma koyuyorum 🥺