Dilaraserhat Bebek çok hareketli 1 saattir hiç durmuyo rahme baski yapiyo belden kalçadan ağrı hissediyorum kafayı bastırdıkça rahmim çıkcak gibi oluyo 38+4 olduk doğum kasılması böyle mi olur yardım lütfen
bilnazo68o Dilaraserhat böyle sertleşiyor toplanıyor beraberinde de sancı oluşturuyor. Her sancım geldiğinde aşagıda toplanıyordu benim doğum sancım başladığında canım 👣
[silindi] Dilaraserhat canm takip et sancılarını git gide şiddeti artarak duzenli sekişde geliyorsa gercek sancı dıgumun demek ama dinlenmekle geciyorsa ve duzensizse yalancı aancı
Mom54564 Dilaraserhat böyle sıklıkla gelen sancılar da hastaneye gidin veya Dr arayın ihmal etmeyin her sancı farklıdır kimi belinde daha çok ağrı olur kiminin rahimde kiminde karında olur geçmiş olsun belki de açılma oluyordu bilemeyiz
Dilaraserhat bilnazo68o benimki de sertleşip karnıma baskı yapiyo sonra rahme baski yapiyo o da sancı yapiyo
Canselemir Anlattığınız doğuma hazırlık için gibi duruyo şuan aynı durumdayım 39+2 bende düzenli ve daha şiddetli olmalı
Dilaraserhat Canselemir 1 buçuk saat oldu nerdeyse aynı devam değişmedi ve gittikçe belden karından ve rahimden baskı hissediyorum karnım aşırı sertleşti
Dilaraserhat Aşırı hareket ediyo ve durmadan rahme baski veriyo belimden kalçadan ağrı hissediyorum başını bastırdıkça sancı giriyo rahim çıkcak gibi oluyo bilen bisey söylesin lütfen karnım ve rahmim patlamak üzere
bilnazo68o Dilaraserhat kasılma sayacı indirmiştim ben hemen. Oldukça bakıyordum gittikçe sıklaşıyor Du. Sende dakika tut. Hayırlı olur inşallah