Ben kabin boy alacağım. Etrafımdaki herkes traveli 6 ay kullanabildiğini söylüyor. Cybex düşünüyorum şu an. Kolay katlanabilen hafif bir araba olmasını istiyorum. Tek dezavantajı bu tip arabaların tek yönlü olması. Sanırım bir tek joie mirus var ama onu da mağazadakiler pek tavsiye etmedi.