Mayacm Kızlar 7+2 hamıleyım doktor kan tahlılı verdı bırsuru bıseyler yazıyo tam kan tsh falan bunları ac karnına mı verdınız farkedıyomu aç tok kan verenler yazabılır mı
DemetF Mayacm kan ac verilir.ben hem saglik ocaginda hem ozelde yaptirdim idrar icin sabah ilk idrar olacak demedi doktorlar hatta ailemin yanindada doktora gidiyorum o da demedi idrar icin aç olmana da gerek yok daha bugun gene yaptirdim.
Suleasyaa Özellikle tsh için ac karnına vermeniz lazım .tok iken yüksek çıkıyor çünkü gebelikte yüksek olması istenmez