Kader63ismail Devlete doguma gidicem ne sanci var ne acilma devlette dogum yapan varmi sezeryana almazlar dimi cok korkuyorum
Diloss2210 Kader63ismail devlet genelde normal dogumu usteliyor ama tabi bi sorun vs varsa sezeryan oluyor. Zaten buyuk ihtimal suni sanci verirler uzun bi sure acilma olmazsa sezeryan yaparlar benim kizimda 2 cm acikligim vardi suni sanci verdiler acilmam ilerlemisti