Deletedmom_5 canım suni sancıyla doğum yaptım, gece çatı muayenesi olmuştum sabah da tekrar baktılar 1 cm var yok açıklık demişlerdi, uzun süren bi doğumum oldu elhamdulillah kızımı sağlıklı bi şekilde kucağıma aldım.
beni de korkuttular ama anlamadığım şey gerçek sancı da sancı suni de sancı aradaki fark ne bilmiyorm her türlü canından can çıkıyo.
Şöyle söyleyebilirm doğumum zor olduğu için keşke sezaryen olsaydım dedim ama şimdi de iyiki normal olmuş diyorum acısını sancısını o doğumhanede bırakmışım hiçbi şey hatırlamıyorm ☺️ Sağlıkla kavuşmak nasip olsun bebeğine 🌸