Merhaba arkadaşlar,
6+5 haftalık gebeyim. Planlanmış bir gebelik değildi ve ertesi gün hapı kullanmama rağmen gebe kalmışım. Öğrendiğimde 4 buçuk haftalıktı bebeğim. Planlanmış ve ihtimal verilmediği için bu dönemde sıklıkla alkol kullandım.(haftada 2-3) Bebeğimde herhangi bir sorun gözükmüyor bugün genetik doktoruna gittik, bu durumu sormak için aynı zamanda gebeliğin ilk haftası biontech aşı olmuştum. Genetik hekime gittik ilk üç haftalık süreçte bir sorun olmayacağını ancak 4. Haftadan itibaren sorun olabileceğini fetal alkol sendromu olabileceğini yaşımın genç olduğunu planlı gebelikte sağlıklı olabileceğini söyledi. Eşim de ben de yıkılmış durumdayız. Ben nasıl minicik kalbinin atışını duymuşum aldırayım? Aldırmasam yaşayacağı tüm sıkıntıların bilmeden sorumlusuyum. Daha önce böyle bir durum yaşamış ve doğum sonrası, çocukluk döneminde sorun yaşamış yada yaşamamış olanlar var mı?