Sdagli ilk 16 - 17 ci haftalarda hissettim ben. Benimde ilk hamileligim. Moralimin asiri bozuk oldugu bir gece hissettim. O an dunyanin en mutlu insani oldum 😊 Sanki cok gucsuz birsey icerden karnima deyip cekildi 3 defa birkac saniye arayla. Ondan sonra hep hissettim. Simdi 29 haftaligiz hic durmuyor yerinde. Bazen karnim yirtilcak da eli ayagi cikicak gibi oluyor 😂