Kızlar 38 haftam bitecek bugün çatal muanesi oldum ve olduktan sonra kasık ağrım rahmimin içi bile ağrılarla dolu sonra leke geldi küçük pembe doktor çatal muanesinden sonra olur demişti korkma . Ama benim sormak istediğim size yaşayan var mı bu durumu ve ne zaman doğum yaptı 🙈 sancı yok sadece kasık agrilarm hafif bel ağrısı var .. sancı olmadan açılma olmaz çünkü sancimda yok ama ne uyku ne yatabiliyorm ne napcam ben