Hilalkaya1737 24 haftaligim ve aldığım tüm önlemlere rağmen çatlaklarım oluştu 😯 nasıl geçirebilirim lütfen yardım edin
esma___06isik Hilalkaya1737 ben henüz doğum yapmadım ama bir kremi çok ovuyorlar ve gerçekten yorumlarını da okudum fayda ediyormuş bünyeden bünyeye değişir tabi. Kremin ismi de : SantePlus Vücut Çatlak Kremi
Minigimm0611 Hilalkaya1737 37.haftaya kadar 1tame catlak yoktu ama 37de basladı sol taraflarda biraz catladı malesef. Naparsanız yapın cstlıcaksa çatlıyor sanırım 😏