Kimbilir38 Merveikratanem meraba 37 haftaligim bu hafta dogum var sezeryan heycanla bekliyorum sehir hastanesine gidiyorum
Merveikratanem Kbrpsygt maşallah Allah hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin az kalmış normal doğum mu sezaryen mı hangi hastanede
Kbrpsygt Merveikratanem normal istiyorum şuan için bi sıkıntı gözükmüyor ama 36. Haftadan sonra çatı muayenesi yapacağını söyledi doktorum ona göre şekillenir sanırım🙈 system hastanesine gidiyorum . Siz kaç haftalıksınız hangi hastane
Merveikratanem Kbrpsygt benim ikinci hamileliğim tabiki şehir hastanesi Hüseyin Aksoy’a 8+6 oldu ikizlerim özele arada bir giderim oda Dünyam hastanesi İbrahim Demir daha gitmedim kızımda gitmiştim
Prensannesi38 Merveikratanem Canimm Mrb bende kayserideyim eniştemin arkadaşı oluyor o doktor gittim ama çok bakmadı cinsiyetini bile söylemedi .
Beyzaklc Merveikratanem 36+3 ikinci gebelgm sehir hastanesinde dogum olacak sezeryan ama daha hic kontorle gotmedim humada takiplym ama dogm humada dgl 😏
Merveikratanem Beyzaklc Hüseyin beyi tavsiye ederim canım ben o olmazsa Mehmet ak ben ikisine gidiyorum
Kimbilir38 Beyzaklc beni yanlis anlama ama bi an once sehir hastanesine git sknti oluyor yoksa direk doguma gidince hic kayidin yoksa orada bnm kuzen hep ozele gitti son hafta gitti takip etmiyoz burada hic kayit yok diye dolu ugrasti
Merveikratanem Ozge2805 Acıbadem’e bende tedavi için gidecektim hamile kalınca gitmedim eşimin kuzeni doğum hemşiresi orada