Benimde 4. Ayda çok kötü ağrı olmuştu artık geceleri yatamıyorum ağrıdan sabaha kadar tuzlu su ile dolaniyordum çok kötüydü en son gittim devlette bakmadılar bile hamileyim diye özele gittik ordan kendi doktorumdan izin kağıdı çıkartıp kanal.tedavisi yaptırdım şuan 8. Aydayım çok şükür diş ağrısı yok