Kizlar kusura bakmayın başlık için ama tam olarak öyle . Cuma günü doktora gittim herşey normaldi . Ama akıntım için trivahg fitil verdi 3 gece kullandım fiitilden sonra baya akıntım oldu icim temizlendi diyorum . Ama özellikle sabahları sanki idrar yaparken vajinam sismiste dışarı çıkacak hissi var doluluk hissi var anlamıyorum fitilin etkisi diye düşünüyorum . Bu arada 21+6 haftaligim .şükür akimtimda bitti sayılır bugün