Essa33 Kızlar tetanoz aşısının ikinci dozunu iki üç gün geç vurdursam bir sıkıntı yaratmaz değil mi ?
Ilkayy [silindi] nie 1 hafta geçmesin merak ettim benim normalde 16 sında hemşire gelemeSen bayramdan sonra gel dedi. Yani 15 20 günü gecicek
[silindi] Ilkayy günü geciyor tatlim bide ilk gunu gibi busefer agri yapiyo nekadar erken yaparsan 3 dozu gunu belli olur 15 20 gun cok deil canim gunu gecirmediyseniz ama diger bayan gunu gecirsem diyo yani gunu kesilmiş
Ilkayy [silindi] benim hiç ağrım olmadı hissetmedim bile aşı olmamışım gibi o bünyeden bünyeye değişiyor bence