Happy kids i benimseyemediğimden buraya yazıyorum 😂
dogum yapalı 3 haftayı geçti.
6-7 kg fazlam var omda göbel ve bel cevresi. Göbeğim 5 aylık hamile kıvamında.
beni ürküten nokta; göbek deliğim ve çevresi o kadar cukur ki; serce parmagımın yarısı filan gömülüyor
hem derin hem geniş Ya rabbi..
Normal bir süreç mi bu allahaşkına ?