Nznunn Hamilelikte saçınızı boyattını mı anneler ? ben ombre yaptırdım diplere açıcı değirmeden ama sonradanda yaptırmasam mı keşke dedim 😬🙈 ama kullandığımız herşeyde kimyasal var şampuandan tut kullandığımız sabuna kadar Siz neler düşünüyorsunuz ?
Zeyzeyu19 1 aylık hamileymisim boyattım bilmiyordum 😂 ama sen yinede doktoruna danış derim . Sacımı kestirdim onuda cok yapma dediler de sonucta kimyasal degıl demıstım 😂
bastille 3 aydan sonra organik boyayla boyadım ben de ama ombre yaptırmazdım ağır kimyasal kullanılıyor rengi açmak için.