Nazlican1994 Sultan3455 ben bindim canım doktorum riskli bulmadı, doktoruna danış bilgi verir zaten 🙂
Tunammm Sultan3455 geçen hafta bindim çok şükür bir problem olmadı kalkarken inerken panik yapma stres yapma yeter bence bir de doktorunuza sorun tabi.
ebozbey Sultan3455 ben 25 haftaligim bindim geçen hafta hiç birşeyde olmadı ben ne olur ne olmaz doktordan izin belgesi aldım. Birde sağlık ocağından bebeğin kalp atışını olcturdum. İzin belgesi bir işe yaramadı sormadılar çünkü . 😂
Gamzemirenver Haftadan önce gitmede sıkıntı yok diye biliyorum. Ondan sonra doktordan kağıt aliyormusun galiba