ecenuralici Kızlar 39+4 üm. Tık yok bebişimde. Benimle aynı durumda olanlar var mı ? Birde en ufak bir sancı gelse panikliyorum sanırım Doğum korkum azıyor 😑 sizde durumlar nasıl 💕
Ezgiyorus ecenuralici bende aynıyım 39+1 im sürekli sancım mı var diye tribe giriyorum em ufak bişey de panik yapıyorum 🥲 bir an önce sağlıkla kavuşmak istiyorum 🙏🏻🙏🏻
Babytmr ecenuralici aynıyız 39+3üm bnde sancı geliyo gidiyo düzenli değil cnm bnmde. Açılmam var geçen haftadan beri nişanda geldi 4 gün önce. Açılmamda 2. Doğum diye oldu sanırım anlamadan 5 cm. bekliyorum bakalım cumaya kadar olur herhalde diye.
feyzadonmez16 39+1 im bende 1 cm açıklığım var ve doğum zamanım bayrama denk geldiği için doktor cuma günü suni sancıyla başlatalım diyo doğumu çok kararsızım sizce suni sancı almalı mıyım yoksa kendi ağrımı mı beklemeliyim
Mumyy feyzadonmez16 ben de 40 haftalık.oldum ve bana da suni sancı mantıklı.gelmeye başladı haftaya bayram olduğu için.carsamba kontrole.gidecegim bakalım Dr ne dicek
beysenyil 39+4 deyiz bizde. Geçmeyen bel ağrısına bazen eklenen sırt ve karın ağrısı da ekleniyor. Bir haftadır aşağı tarafımda böyle spor yaptıktan sonra ki kas ağrısı gibi öyle ağrılar oluyor. Sizde de oluyor mu ?
feyzadonmez16 beysenyil evet ara ara şiddetleniyo sonra hafifliyo ve bacak aralarımda kasılma gibi bişey hissediyorum
beysenyil feyzadonmez16 nişan geldi mi peki sizin, cuma günü benimde doktorum suni ile başlatalım doğumu falann dedi ama o zamana kadar da nişan gelmezse nasıl olacak bilmiyorum