Kygll-6 bebiş gösterince emin olunca söylüyor doktorlar 12+5 de kadın doğum doktoruma gidince ikili taramadaki doktorun yüzde 99 erkek dediğini söyledim sizde bakar mısınız dedim doktor öyle dediyse öyledir onların cihazları bizimkilerden çok daha iyi ama biz yine bakalım dedi ama bu sefer bebeğim bacaklarını kapatmıştı biraz uğraştı doktor bacak arasında biseyler görüyorum ama net olmadığı için görüntüm yorum yapmam doğru olmaz dedi bakalım ay sonu 16 haftalık olucaz ne olur ne olmaz emin olmak için ay sonunu beklicem 🙈