Zu_leyha teşekkürler
ben hep normal doğuma hazırlandım hergün yürüdüm bol bol ve tam 40 haftanın ilk günü sabah suyum geldi hastaneye gittim su biraz pembeydi doktor yatış verdi suni sancı verdildi 5 saat bekledik açılma olmadı ve kanımda enfeksiyon çıktı doktor riske atmak istemedi bebeğide beni de bende ona güvendim sezeryanı kabul ettim iyiki güvenmişim bebek tam çıkarken kakasını yaptı
Ameliyattan 5 saat sonra uyuşma gidiyor 7 saat sonra felan da tamamen gidiyor ben 8 saat sonra uyuşmam gidince ayağa kalktım yürüdüm ilk çok zor oluyor dikişler yanıyır adım atmak çile gibi oluyır ama zorladım durmadım 2 saatte bir 20 dk yürüdüm sabaha kadar