kelestugce Kızlar 33 haftalık hamileyim ama ayaklarımın üzerinde bastığımda pelvik kemiklerim çok agryor sancı geliyor bazen sebebi nedir sizce ?
ecemp161013 kelestugce benimde öyleydi bebegin kafasi baskı yaptığı içinmiş normal ama ayakta kalma vs dedi dikkat et sende büyüdüler artık dinlenmeye calis doktoruna danışana kadar en azından 34 haftaligim bende
[silindi] kelestugce 31 haftalik 2 cime gebeyim bende oleyim canim bebek asagiya baski yaptigi icin kiyafetimi bile zor giyiyorum topalliyorum resmen ama cok normal bi durum dogum pozisyonuna ayarlamaya calisiyor
_Elifffffff_ kelestugce hamileliğimi ögrendigim zamandan beridir var bende pelvik ağrı doktorum normal diyor 35. Hafta biticek çok şükür bir problem oluşturmadı sadece ağrısı var
ecemp161013 kelestugce evet ama gayet normal dönmesi gerekiyor zaten korkulacak bir şey yok bas asagi dönmesinde kanala girmesi başka bas asagi dönmesi başka hiç korkma 21 den beri bas asagi duruyo benimki 34 olduk
kelestugce [silindi] birde benim 2 hafta önden gidiyormus acaba sancılarım filan mı başlıyor diye tereddüt ediyorum bazen