Hayalll sabah aç karnına neden içmiyorsun öyle denedin mi ? Ben hep aç karnına içiyorum ama üstüne uyuduğum zaman bnm de ağzım da kötü bir tat oluyor. sabah içiyorum 1-2 saat sonra kahvaltı yapıyorum. Doktoruna danış sanırım bu haplar herkeste aynı sonucu vermiyor çünkü her gittiğimde soruyor bulantı kusma vs yapıyor mu diye değiştirebilirim diyor. Gynoferon bnm kullandığım.